To je pravda ani nevím co z toho vyroste :-D
Vaše ohlasy a názory
Líbí se Vám naše stránky? Byli jste spokojeni s nákupem?
Nebo pro nás máte naopak věcnou připomínku?
To vše patří na tuto stránku, takže Vás prosíme, vyplňte formulář a napište nám o tom.
Děkujeme
Kniha návštěv
Clithoni a neritiny
Anry Lukáč | 11.02.2021
Rád bych moc poděkoval za dodání těchto šneků v bezva formě a kondici. Díky taky za odvezení z Komořan (kde jsem si u kamaráda počkal na zakázku) do Vyškova (kde bydlím). Za bezva pokec v autě a velmi přátelskou atmosféru. Pane Pavelko, sice se zpožděním, ale o to víc vděčněji díky :-) ............>
Perfektní práce
Jaroslav z Brozan | 10.02.2021
Chtěl bych moc pochválit pana Pavelku předvádí perfektní práci. Byl jsem se osobně podívat u něj na prodejně ryb místo kde jsou vydávány moc musím pochválit a poděkovat mu že mě provedl po prodejně a vše mi ukázal co chová za ryby i když prochází rekonstrukcí dává do toho všechno maximálně postaráno o ryby moc mu držím palce a hlavně ať pokračuje předvádí perfektní práci
Ryby
Milan | 14.12.2020
Já mám obědnávku z dovozem na 19 listopadu a stále nic. Na SMS nebo mail žádná odezva. Pán byl prý nemocný. Ale koukám na recenze z prosince že ryby už asi rozváží ale jak komu. Přitom by stačilo vše vysvětlit jaká je situace. Takže za mě velké zklamání.
Re: Ryby
Zdeněk | 11.01.2021
Dodáno... Vysvětleno :-)
Novou objednávku jsem zaregistroval, děkuji...
Vše super
Lukáš | 12.12.2020
Chtěl bych poděkovat za mě vše super komunikace super SMS/volání bez problémů. Rybky super mladý krásný
Rybičky, krevetky, šneci
Pavlína | 11.12.2020
Dobrý den, ráda bych poděkovala za objednané rybičky, krevetky a šneky. Rybičky i krevetky ve skvělé kondici, mladé a nebojácné. Komunikace byla dostačující, vyměnili jsme si pár emailů ohledně výběru rybiček, krevet a šneků. Poté jsme odeslala závaznou objednávku a dalším rozvozem měla vše až před domem. Děkuji :-)
Možnost kontaktu nic moc
Petr | 08.12.2020
Nevěřil jsem tomu, ale bohužel se musím připojit k nespokojené části zákazníků. Pokud se Vám podaří pána kontaktovat, tak vypadá vše v pohodě, ale co se týče dohodnutí termínu pro dovoz nebo pokusy o to kontaktování, tak hrůza děs.
"Prosím SMS zavolám zpět" spíše nefunguje, email je tak s 20% šancí na odpověď, podobně je to s voláním.
Je mi to vážně líto, dle popisku jiných to vypadá, že pokud objednávka proběhne úspěšně, tak jsou rybky v perfekt stavu, ale vidím, že tu jsou i podobné zkušenosti s komunikací jako mám já.
Pokud je kšeftů tolik, že se nestíhá, tak bych byl spokojenější s informací, že moje objednávka se tolik nevyplatí a proto ať nečekám, prostě ji zamítnout nebo jakkoli informovat.
Reakce 0
Jiří | 24.11.2020
Udělal jsem objednávku a zpětná vazba žádná. Tak zkouším volat, 3x pokus o dovolání, zvoní, zvoní a zvoní, nic. Není šance se dovolat. Zpětná vazba žádná, aspoň kdyby přišla sms že zavoláte později atd. , nic! Jsem zklamaný z takového jednání! No tak ty ryby si asi budu muset koupit jinde.
Re: Reakce Jiří
Tomáš | 26.11.2020
Pán má u telefonního čísla jasnou informaci, že máte nejdříve napsat SMS a on se Vám obratem ozve!!! Po dnešním rozhovoru s panem naprosto rozumím této situaci. Pracovní plocha= žádný signál, plocha, kde nechává telefon- dobrý signál. Rozdíl mezi těmito polohami- 300 metrů. Respektujte požadavky a bude vám vyhověno ;).